FRAMME I FLORIDA!!!

Vi kom fram till Florida igår vid 2 på natten ungefär. Eller 2 på natten här, vi är sex timmar efter i tiden. Så den är typ fem på eftermiddagen här.
Resan hit tog väl 24 timmar ungefär, men nu är vi framme och det är helt underbart!!!
Hotellet är supermysgt och utanför finns massa palmer och snäckor!!!
Havet är varmt(om jag tycker det, då ÄR det verkligen det) och det är väl 30-35 grader ute skulle jag gissa!!
Så idag har vi bara slappat vid poolen, och lite vid havet. Det kom jätteroliga vågor, haha!! Sen var vi på någon AASGOD resturang och åtlunch. Vi ska äta kvallsmat där också:)Aja nu får ni lite bilder:
Jag på flygplatsen. Kolla klubban. Big or what??!!
Iste!!
Poolen!!
Jag i havet!!
Stranden!!
Kalle, under en palm.
Det får räcka för nuet(haha)
Vet inte varför jag skriver vad det är under alla bilderna, heheh!!

Trackback