Sommaren kommer!!

Nu börjar det verkligen bli sommar!!
Vädret är jättefint och är typ 25-30 grader!!
Och i förrgår satte vi upp poolen.
Idag kunde man bada. Så vi gjorde det nyss. Fyfan, det var så jäkla kallt;)
Sen har vi också ätit varsin stor portion glass, och jag har fotat när jag hoppar studsmatta!!
SOMMAR!!!:D

Jag och Ebba i poolen innan vi fyllde den. Bryr er inte om mitt fula face!!

Muums!!

Så lycklig är jag nu!!(fast mitt face är failat igen..)


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Annie

ha!!! det är ju inte kalt att bata utomhus..... det har jag jort nu i evetal

2012-05-22 @ 21:30:21
Komentar från: Sofie

Fina bilder, jag har en fråga.

Vad har du köpt den let love shine-tröjan?

2012-05-26 @ 09:13:12

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback