Feeling better

God morgon på er!! Idag mår jag mycket bättre. Febern har gått ner en del och huvudvärken och halsontet har nästan försvunnit helt :) Det är bara den jäkla förkylningen kvar, men det får jag leva med. Jag är hemma idag också, så jag ska nog ta och sätta på en film eller något senare :)
 
I natt snöade det jättemycket!! Älskar snö, det är så mysigt och det lyser liksom upp att det gråa haha :) Dock blåser det väldigt mycket med tanke på stormen Sven, så snön la sig inte sådär fint och jämt som den brukar, men det är fint i alla fall. Nu börjar julkänslorna komma på riktigt, ååh vad jag längtar!!
Två jättedåliga bilder jag tog lite snabbt genom fönstret bara för att visa er snön haha.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback