God morgon!!

God morgon bloggisen!! Just nu sitter jag i skolan och har SO. Jag och mina kompisar gör en inlämningsuppgift och nazismen. Jag är klar med min del så jag sitter mest och gör ingenting. För jag kan inte hjälpa dom andra heller för dom skriver sina egna åsikter för det skulle man ha med. Efter detta har i Engelska och sen lunch :)
 
Efter skolan ska jag på läxhjälp och sen hem och fortsätta plugga. Vi har kemiprov imorgon och det handlar om periodiska systemet. Jag orkar inte, känns ärligt helt meningslöst att lära sig det. Vad kommer vi har för nytta av det i framtiden? Aja det finns väl förmodligen någon anledning men den kommer jag aldrig fatta haha.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: aina [fotoblogg]

Vad fin du är :)

2013-12-02 @ 11:07:52
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback