Julmarknaden

Heej bloggisen!! Gårdagen på kosta var jättebra :) Vi åkte runt kl. 2 och kom fram lite efter 3. Vi började med att fika lite, och sen delade vi upp oss så vi kunde köpa julklappar åt varandra. Jag hittade faktiskt en hel del så det känns jätteskönt!! När jag och Jennifer letade julklapp till Annie fick vi världens snilleblixt och skyndade som fan till en affär som vi ville till. Det slutade med att jag ramlade mitt framför ett bord där det stod två kvinnor, haha gaawd!!
 
När vi skulle hem så failade vi lite, för vi var klara vid 6 ungefär, men bussen gick inte hem förrän 20 i 8. Så vi gick runt lite i byn och hittade ett Coop där vi köpte kex och vatten och så satt vi där i typ en timme haha. Resten av tiden väntade vi i busskuren där vi körde lägerlekar (lol haha) och snackad och så. Så vi lyckades faktiskt fördriva tiden väldigt bra :)
 
Just nu är jag hos Annie och Lois. Jag och Lois ska snart gå och träffa Britta (vår ledare typ när vi hade nagelkurs för någon månad sen), för hon ville träffa oss. Skoldagen var väldigt chill, vi kollade på film på två lektioner och sen var den sista inställd :) Dock stannade jag kvar för att väna på Lois, men jaja. Hoppas ni har en fortsatt bra dag, puss!!
 
Bilder från igår.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback