Sista julklapparna

Hej bloggisen!! Idag slutade vi kl. 12 igen, lyxlyx :) Så efter skolan följde jag och Jennifer med Annie och Lois hem och lagade mat, hamburgare med pommes. Sen gick vi på stan i någon timme, jag inhandlade de sista julklapparna vilket känns såå skönt!! Har dock beställt några saker och det har inte kommit än, men jag tror och hoppas att det hinner komma innan jul.
 
När vi kom hem från stan åt jag kvällsmat, och efter det följde jag med min bror till affären för han skulle handla till en grej i skolan imorgon. Sen har jag slått in alla julklappar jag kan slå in, så nu är det också fixat :) morgon är sista "riktiga" skoldagen. Dock har ingen dag hela denna veckan varit normal haha. På fredag är det avslutning och sen får vi jullov!! :) Men jag hoppas ni också har haft en bra dag, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback