Sleepover

Heej på er!! Saknat mig? Haha skojar, men förlåt för dålig uppdatering, jag har verkligen inte hunnit. Igår vid 1-tiden åkte jag hem till Annie och Lois där Jennifer också var. Det var jättekul att träffas igen, vi har inte träffats sen vi fick jullov. Vi var på stan, satt och snackade, spelade Med ord, kollade på ph m.m. haha. På kvällen hände det en hel del saker så vi bestämde att jag och Jennifer skulle sova över där. Vi hade dock inga grejer med oss så vi improviserade lite haha. Men det var jättemysigt :)
 
Jag och Jennifer sov till 12 idag, efter det åt vi frukost och gjorde oss iordning för dagen. Sen kom Soffan också så det var jätteroligt!! Vi gick på stan (igen haha) för Soffan och Lois behövde hitta lite julklappar (dom har inte firat "alla sina jular" ännu haha). Efter det gjorde vi inte så mycket, alla var jättetrötta haha. Jag kom precis hem så det är därför jag inte har hunnit blogga. Men jag hoppas ni också haft en bra helg (okej det är inte helg ens men jaja), puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback