Hemma igen

God kväll bloggisen!! Jag kom hem från Annie och Lois för lite mindre än en timme sen. Jag ska äta när som helst. Mamma sa att vi skulle äta halv sju men det var 45 minuter sen så jag vet inte riktigt när det blir mat haha. Okej detta är inte intressant för er att veta men jaja.
 
Vi hade jättemysigt hos Annie och Lois idag, vi (okej mest Annie) gjorde fattiga riddare och bacon till frukost. Sen spelade vi Tecknet som är ett jätteroligt kortspel som jag lärde mig på Gran Canaria. Det är det roligaste kortspelet någonsin, lätt!! Annars satt vi mest och slappade osv, så det var mysigt. Denna helgen var jättelyckad verkligen!! :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback