Jag hatar onsdagar

God mooorgon!! Just nu sitter jag återigen i skolan. Vi har fysik om ca två minuter så jag får skynda mig. Vi hade precis SO och jobbade om nazism, i fall ni ville veta haha. Jag hatar onsdagar, vi har skitmånga lektioner och fyra av dom är innan lunch så jag bli jättehungrig och så är det allmänt seegt haha. Men jag överlever, hoppas jag haha ;)
 
Sista lektionen är Elevens Val och då ska vi laga tacos, mumma :) Så det blir kul i alla fall, lite ljus i denna tråkiga dag. På tål om tråkig så är vädret sämst idag, grått, regn och sviinkallt. Det var ännu kallare igår, jag kommer fan inte överleva i vinter haha. Men nu börjar vi så jag måste gå, ses!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Joo silvriga, men jag vill ha röda också haha <3

2013-11-27 @ 14:09:17
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback