Onödigt inlägg men whatever

God kväll på er!! Jag kom precis hem från affären med mamma. Vi var bara på Kvantum lite snabbt så det var inget intressant haha. Men jag hittade lite nagellack som jag ska visa er snart :) Annars har jag inte gjort något speciellt idag, förutom att vara i skolan då. Inte för att det är någon speciellt men jaja. Det var en vanlig dag förutom att Jennifer var sjuk igen, krya nu din gurka haha ♥
 
Har inga planer för kvällen, som vanligt alltså haha. Vilket intressant liv jag har lol. Dampa inte nu för att jag använde ordet lol. Det är fett töntigt men jag använder det när jag är ironisk haha. Så det betyder inte "skratta högt" för mig längre. Varför sitter jag och disskuterar detta haha? Aja vi hörs, detta inlägget sög. Puss och kram finisar!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

hahah göööökkaa är jag hihi, tack bästavän <3

2013-11-26 @ 18:56:50
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback