Sjuuk

God morgon!! Idag är jag hemma från skolan för att jag är sjuk. Har feber och jätteont i halsen. Eller det känns om att den där saken som hänger ner i munnen (glömt vad det heter haha) är skitsvullen och den gör jätteont :( Jag lyckas alltid bli sjukt på dagar när jag har roliga saker att göra. Idag tex skulle jag och mina kompisar gått på manikyr, och sen hämtat ut biobiljetter till en film vi skulle sett nästa lördag. Men nu kan jag inte göra något av det :(
 
Jag vaknade för ca en timme sen. Eller egentligen vaknade jag vi sju men sen när jag märkte att jag inte mådde bra så somnade jag om hehe. Idag ska jag bara ligga i soffan och kolla på film och sitta vid datan. Men jag hoppas ni får en bra dag finisar!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback