Grand Samarkand

God kväll på er!! Idag har jag spenderat hela min eftermiddag på Grand med Jennifer och Lois. Vi hade jätteroligt :) Jag och Jennifer fick någon form av "klumpighetsdamp" på Maxi och tappade/välte i princip allt vi rörde haha, vi dog av skratt haha!! Jag köpte dock inget intressant förutom bommulspads, men Jennifer och Lois hittade lite saker, speciellt Lois haha ;) 
 
Jag har förresten blivit sjukt förkyld och fått ont i halsen. Dessutom låter jag som jag-vet-inte-vad när jag pratar. Och jag har pratat en del idag vilket inte gjorde det bättre haha. Men jaja jag ska inte klaga (även om jag tycker att jag förtjänade det haha) För det har faktiskt varit en väldigt bra dag idag!! :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback