Fredagsmys + dagens planer

God morgon på er! Jag har faktiskt varit vaken ganska länge, sen nio närmare bestämt. I alla fall, igår i skolan så hade vi bara två lektioner och slutade vid tolv. Jag och Julia åt dock lunch i skolan för det blev pannkakor och hur kan man säga nej till det haha?  Efter skolan gjorde jag inte så himla mycket. Vi hade fredagsmys med chips, läsk och godis på kvällen, och jag kollade även på filmen Endless Love. Den var superbra, se den!
 
Sen jag vaknade har jag ätit frukost, varit och handlat och nu har jag precis gjort två kladdkakor. Vi ska hem till våra kompisar ikväll och så ska vi ha dom till efterätt. Innan det ska jag dock träffa Annie, Lois, Ida och Julia och vi ska åka pulka haha. Vi blev fett nostalgiska i veckan och blev jättedugna på att åka pulka haha. Det var jättelängesen jag gjorde det så det ska bli kul haha! Kram på er!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback