Hockeymatch

God morgon! Ledsen att jag inte bloggade igår. Vi slutade skolan runt klockan två och då åkte jag hem och käkade mellis. Det blev pizza i skolan och som ni kanske vet så hatar jag det. Så jag var jävligt hungrig när jag kom hem haha. Sen åt vi glass också, supergott! På kvällen åkte jag och Sofia och kollade på hockeymatch, Lakers mot Brynäs. Det var jätteroligt! Dessutom vann Lakers med 4-2 vilket gjorde det hela ännu bättre. 
 
Idag ska jag kanske träffa Annie och Lois, vi har inte bestämt något ännu så vi får se. Förutom det har jag inga planer. Är hemma själv just nu vilkt är superskönt! Nejmen nu ska jag äta frukost och sätta på ett avsnitt av HIMYM, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback