Senaste dagarna

Jag är sämst på att uppdatera verkligen, förlåt för det. Men min blogglust just nu är så jäkla låg. Jag har ingen inspiration, inga fina foton att visa eller något kul att berätta. Ska gå på en fototrunda imorgon tror jag, och fota lite inomhus också. Har inte gjort det på jättelänge så det kommer nog bli kul. Anyways, igår spenderade jag hela dagen hemma hos Annie och Lois med Ida. Vi bakade en cheescake med browniebotten. Jag tycker dock verkligen inte om cheescake men browniebottnen var god haha. Sen kollade vi på HIMYM och slappade typ.
 
Idag efter skolan åkte vi hem till Annie och Lois igen. Då åt vi cheescaken (vi hann inte äta den igår) och sen spelade vi plump. Vi kunde dock inte vara där lika länge idag för alla utom jag hade läxor och plugg. Nu har jag precis ätit kvällsmat och ska inte göra så mycket mer ikväll. Vi hörs mer imorgon, puss!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Anonym

Kan inte du lägga upp bild på ditt Thomas Sabo? Typ fota dina berlocker. Vore kul och se

2015-01-29 @ 19:08:17

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback