Thomas Sabo Bracelet

Fick en fråga igår om jag kunde visa mitt Thomas Sabo armband samt visa vilka berlocker jag har, så jag tänkte göra det nu. 
Jag fick mitt armband i julklapp av mormor och morfar förrförra julen (2013) och jag älskar det verkligen! Tycker det är så himla fint och det passar till allt. Dessutom är det väldigt roligt att samla på berlocker haha. 
Denna berlocken fick jag av mamma och pappa i födelsedagspresent i år. Jag tycker den är såå himla fin med alla detaljerna, och jag älskar ju dessutom att resa så det är prefekt. 
Denna fick jag av mormor och morfar i födelsedagspresent, också detta året. Det är en liten dvärgschnauzer och den ska "föreställa" Rambo vilket är deras hund. Så himla söt!
Denna köpte jag på The Making of Harry Potter i London. Det är symbolen för Platform 9 3/4. Harry Potter- freak som jag är så älskar jag denna.  
Denna köpte jag också själv, fast på Guldfynd i somras. Som ni kanske vet så är delfiner mitt favoritdjur så denna passar mig jättebra.
Min sista berlock är detta hjärtat. Det jag samtidigt som jag fick armbandet och jag tror att man alltid får denna till. Den är i alla fall väldigt gullig tycker jag och den lilla "diamanten" under texten är pricken över i:et.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback