Sämst uppdatering

Random bild för några veckor sen som jag hittade i arkivet. 
 
Förlåt för att min uppdatering suger just nu, men jag har varken haft lust, inspiration eller så jättemyciet tid. De senaste dagarna har bestått av skola, träna, sola, plugga, träffa lite kompisar osv. Imorgon har jag matte nationella och sen har jag ett gramatikprov och en inlämning kvar innan jag äntligen är klar med allt i skolan för terminen. Angående matte nationella känner jag mest att det får bli som det blir haha. Har försökt plugga lite nu så jag hoppas att det går okej i alla fall. Jaja, hoppas ni haft en braonsdag hörrni, det har faktiskt jag trots lite pluggande. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback