Testinlägg

Ny vecka nya tag och idag var jag tillbaka i skolan igen. Jag är ledig på måndagar för ha ringa lektioner då så för mig börjar veckan på "riktigt" på tisdagar. Men har endast matte just nu som jag nämnt så det är inte så mycket skola annars heller.
 
I alla fall, i helgen har jag haft massa att göra så bloggen glömdes bort lite. I fredags var jag ute med några i klassen vilket var superkul. Vi förfestade också tillsammans innan vilket alltid är lika roligt, älskar att träffa några från klassen ibland trots att vi inte går i skolan tillsammans längre. Elli sov hos mig så på lördagen degade vi i sängen och kollade på Livet enligt Rosa (nostalgin) tills hon åkte hem. I söndags kvöll kom Johannes hem från Berlin så då träffades vi och sen sov han här så vi spenaderade även hela gårdagen här, supermysigt. Nu har jag precis kommit hem från skolan och ska snart träffa Lois så det ska bli roligt :) hej jag heter anna ahvenainen jag skirver här. 



Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar: