Min kamerautrustning

Systemkamera: Nikon D3100
Kompaktkamera: Panasonic lumix DMC-TZ5
GoPro Hero 4 Silver Edtition + tillbehör (eget inlägg om den hittar ni här)
 Objektiv 1: AF-S NIKKOR 18-55 mm (standardobjektivet man fick med)
Objektiv 2: AF-S NIKKOR 55-200mm (teleobjektiv)
 Objektiv 3: AF-S Micro NIKKOR 60mm (mitt absoluta favoritobjektiv och typ det enda jag använder)
Extern blixt: Nikon Speedlight SB-910 (ja, jag har spillt lite nagellack på den)
 UV-filter: HOYA (ett till varje objektiv)
Motljusskydd: ett som passar till standard- och teleobjektivet, och ett till macroobjektivet.
Stativ: Digipod TR560AN
 Fjärrutlösare: JYC (ja, jag har två kontroller för jag trodde den ena var sönder så köpte en ny men sen funkade den gamla hehe)
Kameraväska: Nikon
 
Senast uppdaterat: 30/11 2014.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: cajsa och beda

har lagt till dig också!

2012-03-06 @ 20:32:57
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback