Om mig

Hej och välkomna till min blogg. Anna heter jag, är 19 år och bor i Växjö. Min familj består av mamma, pappa samt mina två småbröder Max och Kalle. Jag skulle beskriva mig själv som en glad, lättsam och känslomässig person. Jag gråter lätt över småsaker, men skrattar lika ofta och har lätt att känna lycka. 

 

Jag tog studenten våren 2017 från samhällsprogrammet vilket jag trivdes väldigt bra med. Jag började hösten 2017 plugga natuevetenskapligt basår på Linnéuniversitetet här i Växjö, och utöver det extrajobbar jag på ett gruppboende samt som barnvakt lite då och då. Annars umgås jag mycket med kompisar och min pojkvän, bloggar, tränar, shoppar och lever livet helt enkelt. Utöver detta så har fotografering även varit ett stort intresse för mig sen jag var tretton år och fick min egna systemkamera, och även om intresset minskat med tiden så dokumenterar den fortfarande delar av mitt liv. Förutom det ovannämnda tycker jag om Harry Potter, måla naglarna, delfiner, sola, Håkan Hellström, skaldjur, kolla på serier, fika, baka, lyssna på podcasts, sommarkvällar, äta ute, sorgliga filmer och allt däremellan. 

 

Ett annat sort intresse jag har är att resa. Jag är lyckligt lottat att dela detta intresset med min familj och har under mina 19 år på jorden hunnit besöka en hel del platser i världen, och fler ska det bli. Jag älskar lugna solresor, men tycker också om att göra roliga saker, besöka nya platser, stora städer och tackar inte heller nej till en rolig skidresa. Min blogg är en blanding av min vardag, fotografering, resor och lite annat som faller mig in. Jag hoppas ni kommer tycka om det, och vill ni se mer av mig finns det länkar till mina sociala medier över headern. Kram på er ♥

 
Detta inlägget uppdaterades 23 april 2018.

Trackback