hejhoppsan!!

Idag började vi klockan 8.15.
Det var en ganska vanlig dag, enda nya lektionen var slöjd.
Vi ska göra ett par byxor, jag valde att göra pyjamasbyxor.
Efter skolan var jag och kliptte mig, mycket kortare och mer sendlugg.
Tyckte det blev föör kort, men kanske blir bättre när jag vant mig:S
Men det är mycket snyggare uppsatt än det var innan.
Sen kom annie jennifer och lois hit. Vi spelade buzz och stress(fotbolltgrej).
Det var kul, som det alltid är:D:D
Men uppdaterar mer senare!!
Ciao!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Emelie

Sv: Heej!

Otroligt länge sen men har haft fullt upp!

Allt bra med dig idag? =D

2011-08-30 @ 17:52:42
URL: http://emellay.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback