10 saker du (kanske) inte visste om mig:

1. När jag har tights på vintern så har jag alltid(nästa i alla fall) dubbla. Dels för att det blir varmare och delsför att alla mina snygga tights(de svarta) är trasiga, och då syns hålen inte(lika mycket).
2. När jag var lite och skulle duscha så satt jag ner i duschen/badkaret.
3. Första gången jag åkte skidor var år 2008, då var vi i Åre i ett ställe som heter Björnen. Sen dess har vi åkt skidor varje år.
4. För ett tag sen(ganska länge sen) så brukade jag gå upp på natten och äta flingor eller en macka.
5. Jag tycker inte om när mitt rum är för städat, det är därför jag stökar mer typ direkt efter jag städat, hehe.
6. När vi åkte skidor år 2009 så tappade jag min mobil i liften. Jag märkte inget. Men sån tur var hittade nån den och ringde till mamma(hade mamma bland mina kontackter, såklart). Så mamma fick åka ner och hämta den.
7. Jag vill jättegärna ha ett par svarta öåga converse med mönster på, kanske köper det i USA??
8. Jag ÄLSKAR min WESC-tröja^^(brist på idéer..)
9.När jag duschar brukar jag komma på massor av saker jag ska göra/komma igår/blogga om. Men när jag kommer ut ur duschen har jag glömt det :P
10. Jag har nästa slutat bry mig om min statistik. Det är klar att det är kul med många läsare, men jag bryr mig inte lika mycket längre. Ibland glömmer jag till och med att kolla den.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback