Rudolf med röda mulen!!

Rubriken har absolut inget med inlägget att göra, hade bara lust:P

Förlåt för min  K A S S A  bloggning.
Igår efter vi hade gjort julgodis så åt vi tillsammans.
Efter maten så körde jag, oliver, smilla, max och kalle "mörkenkurragömma".
Vi släckte hela källaren(HELA), och så gömde vi oss.
Men det var aasläskigt för den som skulle leta, så vi hade två "letare".
Fast den ena hjälpte dom andra att gömma sig och släcka också.
Så den personen fick inte leta, bara gå med.
Sen åt vi godiset vi gjorde, det smakade mumsiii!!!
Dom gick vid halv tre, så då lajag mig(snacka om att jag var tött)
Idag vaknade jag vid halv tolv.
Messade med jennifer.
Vi åkte till GrandSamarkand vid hal ett.
Jag köpte några julklappar. Vi höll på och bråkade om vem som skulle köpa vad.
Typ jag hittade en grej till Soffan, så ville jennifer köpa den också, samma sak med lois och benazir:P
Sen gjorde vi nått väldigtdumt och pinsamt, vi ska inte gå in på vad!!
Aja nu ska jag kolla på HP och hemligheternas kammare på TV3, byee!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback