Grand Samarkand!!

Idag var jag och jennifer på Grand Samarkand, det var kul:)
Första var vi på Maxi, jag köpte lite saker där.
Sen gick vi runt i tusen år typ och letade efetr ett par jeans till jennifer. Hon hittade ett par till slut.
Efter typ 40 minuter inne på Cubus, som var den sista affären vi var i.
Vi år också en glass på MC, standard, haha!!
Det jag köpte:
1. Tandpetare (för att fixa naglar).
2. Fondationsvampar (också för att fixa naglar).
3. Basecoat
4. Dotting Tools, dock köpte jag inte dom idag, vi beställde dom, men dom kom idag.
Man använder det till naglar, typ prickar och så.
Det är två olika storlekar på varje Dotting Tool, en på varje ände, eller vad man säger.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Ella

Vart köpte du dom "pennorna" till naglarna? :)

2012-08-15 @ 20:17:48
URL: http://duojagg.blogg.se
Komentar från: Lois

ja... var köpte du dotting tol eller vad det nu heter? :D

2012-08-16 @ 07:21:00

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback