Rolig dag!!

Hejsan!!
Förlåt för att jag inte har bloggat idag, jag har inte satt på datan.
Direkt efter skolna åkte jag hem till Annie och Lois, sen kom jennifer också. Fast hon stannade bara en stund.
Vi hade skoj iaf, fast vi gjorde inget speciellt;)
Vid 6-tiden åkte jag och familjen till Grand. Vi skulle köpa skridskor till Kalle och fika och lite så. Jag fick ett par idrottsbyxor och ett par jeans, och en top till idrotten. Jeansen är samma modell som dom jag köpte i Malmö, fast en annan färg. Jag gillar den modellen:)
I skolan hade vi ju skolfoto, det gick väl bra hoppas jag. Det känder inte skit i alla fall, haha:P

En trams-bild som fotografen tog med Somayas (en i klassen) mobil, jag tog den från hennes facebook.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Ella

Hej, allt bra? :)

2012-09-12 @ 18:37:11
URL: http://duojagg.blogg.se
Komentar från: Sara

Har jennifer en blogg?

2012-09-12 @ 19:54:25
URL: http://saraaaz.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback