Hemma!!

God kväll bloggisen!!
Nu har vi kommit hem från sommarstugan, så nu kan jag blogga igen :) Jag hoppas ni tyckte det var okej med tidsinställda inlägg, även om jag bara hann med två stycken. När vi kom hem såg vi i alla fall att det hade kommit massa jordgubbar och hallon i vårt trädgårdsland eller vad man ska kalla det. Så vi har precis ätit det tillsammans med glass, mumma!!
 
Imorgon hoppas jag att jag kan träffa mina vänner. Det var inte säkert att alla kunde men vi ska höras mer imorgon. Åå jag saknar dom ♥ Aja, nu har jag inte mycket mer att säga, vi hörs puss!!
Hallonen, och jordgubbarna i vår trädgård :)


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: JUNITJEJ

Så gott det är med bär!

2013-07-21 @ 09:36:00
URL: http://www.junitjejen.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback