God morgon!!

God morgon bloggisen!!
Jag ställde klockan på halv 10 idag för jag ville inte sova bort halva dagen som jag gjorde igår (vaknade kvart över 12 då). Direkt när jag vaknade städade jag mitt rum, plus dammsög och bytte lakan. Så det är superskönt att ha det gjort :)
 
Idag är det inte lika varmt som igår, men det är fortfarande soligt, så jag kanske går ut och solar lite senare. Dock så skulle det tydligen regna idag, fast det ser inte ut som det just nu haha ;) Annars har jag inga planer för dagen. Ska föra över lite bilder och så på en hårddisk eftersom vi ska lämna in våra skoldatorer över lovet. Jag förresten skitirriterad över det, för vår andra dator (vilket blir de jag kommer behöva använda hela sommaren) är så otroligt seg så jag får damp varje gång jag använde den haha. Nejmen det blir nog bra, hoppas jag.
Kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback