Måndag

God morgon!!
Just nu är jag i skolan, vi har hemkunskap. Man ska svara på några frågor men jag är klar s nu bloggar jag istället haha. Jag är lite halv lonely i skolan eftersom Annie är i Luleå på konfirmationsgrej och Jennifer är "sjuk" (tolka det inte fel haha). Men Jennifer kanske kommer senare hoppas det:)
 
Dagen idag började inte så värst bra, jag försov mig och vaknade fem i 8 (ska helst vara på skolan vid 8) och fick skynda som fan och det var precis så att jag hann. Jag hade också asont (och jag menar verkligen aasont, kunde typ inte stå upp) i magen, fast bara på högersidan? Men det är lite bättre nu. Vi hörs senare!!
Mobilbild från förrförra veckan.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Ska sen haha

2013-05-27 @ 17:23:11
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback