Catching Fire

God morgon!! Jag och Jennifer har precis vaknat, Annie och Lois är lite mer morgonpigga än oss så dom har varit uppe ett tag. Just nu sitter alla vid varsin dator, sociala haha. Vi ska snart fixa frukost och lyssna på julmusik, myys!! Idag är det exakt en vecka till första advent, helt sjukt vad tiden går snabbt!! Känns som om det precis var sommarlov.. Men jag klagar inte, jag älskar julen  mest av allt på hela året!!
 
Igår såg vi ju Catching Fire. Den var verkligen sjukt bra och slår ettan med hästlängder!! Den var väldigt välgjord och det fanns massa "skrämgrejer" och eftersom jag är så jäkla lättskrämd hoppade jag till som fan varje gång haha. Sen satt jag och spände mig igenom allt spännande och tryckte in naglarna i handflatorna så det blev märken haha. När filmen var slut gick vi hem till Annie och Lois och snackade en stund. Vid lite över ett gick vi och la oss, och alla somnade typ direkt haha.
 
Bilder från igår (ser ut som jagvetintevad på första bildern men whatever).


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback