Det snööaar!!

God kväll bloggisen!! Det snöar idag, just nu faktiskt!! Fyfaan vad mysigt det gjorde mig helt lycklig. Nu vill jag inte ha någon liten jävel som kommenterar "´jag bor i Norrland och vi har haft snö i över en månad" cause I don't give a fuck för  nu är det snö här och det brukar det inte va. Här i Småland är vi vana vid att ha snö i mars och slask på julen haha. Nejmen jag tycker verkligen det är supermysigt så jag hoppas verkligen att det är snö på julafton också :)
 
Just nu kollar jag på Idol och dricker glögg, ååh christmas I'm waiting for youu. Vi har faktiskt adventspyntat lite idag efterom det är första advent nu på söndag!! Ska snart sätta upp lite pynt i mitt rum också, myys!! Men nu har jag inget mer att säga, så vi hörs senare eller imorgon, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback