Madrid

God kväll!! Just nu sitter jag på Madrids flygplats, vi mellanlandar här. Man fick gratis internet i 15 minuter så jag tänkte att jag kunde blogga lite snabbt :) Nätverket här var förvånansvärt snabbt, så det är nice!!
Vi åkte hemmifrån kl. 10 på morgonen, sen flög vi från Köpenhamn hit vid halv fyra ungefär. Flyget härifrån till Gran Canaria går halv nio, och vi kommer fram runt elva tror jag. Sen ska vi ta taxi till hotellet och dit kommer vi fram halv tolv.
 
Flygresan hittills har gått väldigt bra, dock var det väldigt varmt i planet haha. Men det har inte krånglat eller så, och vi har inte behövt stressa något. I Köpenhamn hann vi med att kolla i lite affärer, jag var inne på Victoria's Secret och lucktade på typ alla dofter haha. Alla lukat såå gott, dock köpte jag ingen för Jennifer ska göra det till ig i USA eftersom det är mycket billigare där.
Men jaja, hoppas ni har det bra i Sverige, så hörs vi mer senare eller imorgon. Kram på er!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback