Sommarstugan

Heej på er!! Igår kväll så var jag och syskonen hos våra grannar för mamma och pappa skulle iväg. Så vi åt kvällsmat där samt hade fredagsmys framför TV:n. Det var hockey och vår granne är en väldigt stor supporter kan man säga. Så han och hans kompisar satt och skrek under hela matchen i princip haha. Tyvärr förlorade Lakers efter straffar så det var ju lite synd, men jaja.
 
Idag har vi varit i sommarstugan hela dagen. Dom vuxna har tagit upp båtarna och vi barn har mest kollat på TV. Sen åt vi mat där och fick våfflor till efterrätt, mumma :)
Nu har vi precis ätit igen haha, jag åt hamburgare medans resten av familjen åt pizza. Så nu är jag helt proppmätt och kan inte få ner en bit till på hundra år känns det som, haha. Men det var allt jag hade att säga, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback