Skoljoggen

Idag har det varit en ganska lugn dag, vi hade nämligen skoljoggen halva dagen. Dock borde det kallas skolpromenaden eftersom 95 procent av alla går haha.. Såklart tillhör jag och mina kompisar dom 95 procenten haha. Men det var mysigt. Roligare än att sitta inne och ha lektioner i alla fall :) Vi fick sluta halv två ungefär och då cyklade jag hem. Fick lite längre bit att köra eftersom skoljoggen var i stan.. men jaja.
 
Sen jag kom hem har jag inte hunnit göra så mycket, städat lite och suttit vid datan och kollat på lite videos och så. Lite senare ska jag ut och sälja lite fler kakor. Känns lite onödigt att göra det nu för dom flesta har inte kommit hem från jobbet, så jag gör det på kvällarna istället :) Men det var allt jag hade att bjuda på för nuet, vi hörs!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback