The one and only Ed Sheeran

Ledsen att jag inte bloggade igår. Men jag hade inte tid. Som ni vet var det 1:a april, blev ni lurade? Jag blev lurad av Lois. Hon sa att hon fått veta att vi ska ha historia på nationella provet och det var det ämnet jag absolut inte vill ha! Så jag fick typ panik haha. Men detta var det ända aprilskämtet jag blev utsatt för. Efter skolan igår var jag hemma hos Annie och Lois. Vi kollade på Ph, snackade och lite annat mysigt. Jag kom hem fån dom vid halv tio ungefär och då duschade jag och sen gick jag och la mig.
 
Just det Ed Sheeran kommer till Sverige! Fick veta det i måndags och jag blev såå glad för jag tycker han är grym och jag älskar alla hans låtar. Jag skrev direkt och berättade för Jennifer (som också älskar honom haha) och vi blev helt överhypade!! Ååh jag vill såå gärna gå på hans konsert i Köpenhamn (bor närmre Köpenhamn än Stockholm hehe), det skulle vara så grymt roligt verkligen!
Bilder från google.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback