Härliga lördag

God eftermiddag! Idag började jag dagen med att städa mitt rum vilket tog ett tag för det var ett levande kaos haha. Efter det åkte jag lite snabbt till stan för att lämna tillbaka några böcker och köpa godis på Hemmakväll, mumma. Sen satt jag lite vid datorn, åt lunch och efter det cyklade jag med Kalle till ICA för att han skulle köpa godis haha. Jag kom typ hem från det nyss. Har inga planer för dagen, njuta av att det är helg typ.
 
Igår var vi ju hos en av GC-familjerna tillsammans med resten av gänget (vi blev kanske 30 pers totalt) och grillade. Vi kom dit vid fem typ och då spelade vi först brännboll. Har inte riktigt koll på hur det gick men om jag inte har fattat helt fel så vann mitt lag :) Sen lagade vi mat, massa grillat kött med hur mycket tillbehör som helst så det var supergott! Sen kollade vi på HP och hemligheternas kammare och år efterätt som var såå god! :)
Två mobilbilder från idag.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback