Lördag

Orkar inte komma på en kreativare rubrik för jag är sur. Min dator funkar fortfarande inte och jag ägnade hela kvällen igår och en del av dagen idag till att dampa på den. Det är inte bara för att massa bilder försvinner, jag har även allt skolarbete där. Vi har ju prov på både tisdag och torsdag och alla anteckningar osv ligger ju där. ÅÅh jag får panik snart! Jävla pissdator.
 
Nu när jag gnällt lite kan jag berätta något roligare. Om exakt en vecka åker jag till Trysil!! Jag och mina familj ska dit och åka skidor tillsammans med en till familj som vi känner. Våra grannar och även en av alla framiljer som var med på Gran Canaria. Det kommer verkligen bli superkul för som ni vet älskar jag ju att åka skidor! :)
Bild från Stöten.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback