Fotbollsturnering

Heej på er! Idag har det nästan varit för varmt ute. Vi hade inga vanliga lektioner utan var på Sopavallen och hade fotbollsturnering hela skolan. Jag var dock inte med och spelade för fotboll är inte min starka sida om man säger så haha. Så jag och mina gick mest runt och svettades som grisar för det var såå varmt. Så direkt när jag kom hem (vi slutade halv ett) så tog jag ett bad i poolen, det var såå skönt!
 
Om ungefär en kvart så ska jag, mamma, Max och Kalle åka till stan en stund. Jag behöver inget speciellt men ska försöka hitta lite smycken till skolavslutningen. Sen ska jag hem och packa och fixa inför Storön. Vi ska möta klassen vid stranden kl. sex och sen åka båt till själva ön. Vi får se hur det blir med uppdateringen när vi är där. Kanske bloggar från mobilen innan vi ska sova, men jag lovar inget. Annars hörs vi imorgon, puss!
Bilder från idag, Jennifer har tagit de två sista (eller den allra sista tog hon och jag tillsammans lol). 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback