Trettonde Mars

Torsdag idag, dagen var väl helt okej. Kändes som ingen var speciellt pratglad så det var lite tråkig stämning, i alla fall på morgonen. Förståligt dock, jag är sjukt trött. Orkar inte gå upp sju varje jäkla morgon, fan att vi inte har sovmorgon en enda gång i veckan :/ Idrotten var i alla fall rolig, vi var grupper med sex personer i varje som skulle komma på en kort liten dans och visa klassen. Jag fick världens roligaste grupp så det var kul :)
 
När jag kom hem åt jag mellis och sen gick jag ut och fotade. Det är verkligen vår här nu! Idag är det klarblå himmel, strålande sol och  12 grader. Såå härligt! Jag har inga planer för dagen, ska väl mest slappa. Har inte kunnat slappa en heel dag denna veckan på grund av plugg och träffa kompisar (menar inte att det är tråkigt att träffa mina vänner, för det är det inte haha. Ni vet att ni är bäst). Men nu ska jag ta lite hallon, eller något annat. Jag gillar att äta. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback