En dag på Grand

God kväll på er! Idag efter skolan åkte jag, Annie och Lois till Grand. Den störts anledningen var att Annie och Lois skulle köpa present till sin pappa som fyller år på lördag. Sen hittade dom massa annat också, både Annie och Lois shoppade väldigt mycket, dock mest julklappar men ändå. Själv köpte jag endast en bikiniöverdel haha. Kanske lite wierd att köpa det i slutet av november men vi ska ju som ni vet åka bort snart :) Vi var även på Cubus och provade världens mysigaste pyjamas, dock köpte ingen av oss den men i alla fall haha. Jag kom hem för runt en timme sen och nu sitter jag och kollar på TV med familjen, vi hörs mer imorgon!
Två bilder från Grand, där ser ni även pyjamasarna, såå gulliga. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback