Första dagen på höstlovet

Igår blev som väntat en väldigt lugn kväll. Vid halv åtta kom pappa hem och då beställde vi thaimat på Spine n' Rice. Det var såå gott, dom har världens godaste stekta nudlar på Spice, och jag gillar inte ens nydlar så värst mycket  i vanliga fall. Sen kolalde vi på idol och åt chips, så det var mysigt.
 
Idag har jag inte helelr gjort så mycket, cyklade och handlade godis innan. Så nu sitetr jag och äter det samtidigt som jag kolla på, gissa? How I met your mother, som vanligt haha. Älskar den serien, så himla bra och rolig. Men jag hoppas ni får en fortsatt bra lördag finisar, puss!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MATILDA

vilken fin bild!

2014-10-25 @ 17:00:11
URL: http://matildays.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback