Samhällsprovet är avklarat

Nu har vi äntligen gjort samhällskunskapsprovet så inget mer plugg. Okej där ljög jag, för det första pluggade jag väldigt lite till samhällsprovet och för det andra har vi prov på onsdag och fredag nästa vecka. Samhällsprovet gick i alla fall ganska bra tror jag. Dock vet jag ju inte riktigt vad de frågar efter eftesom detta var första rikitga provet på gymnasiet. Men "modellen" på detta provet var väldigt likt SO-proven vi hade på högstadiet. 
 
Imorgon har jag studiedag så jag har alltså helg nu vilket är så jäkla skönt! Imorgon ska jag träffa Lois vilket ska bli jättekul. Vi ska baka en tårta och sen kommer vi göra massa annat kul också, inte för tt vi har några planer men vi har alltid kul haha. Kram på er finisar!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback