Skoldatorer

Heej och förlåt för att jag inte bloggade igår. Det hände inget speciellt men jag orkade bara inte. Vi slutade tolv som varje onsdag vilket var jätteskönt! Idag har det hänt lite mer i skolan i alla fall. Eftersom det är val på söndag så är det massa ungdomsförbund från olika partier på skolan för att göra reklam för sitt parti. Det är väl mest riktat till treorna dock eftersom dom är dom enda som kan rösta men det är lite kul i alla fall. Dessutom bjuder alla på godis och som världens största godisgris så älskar jag det haha.
 
Vi fick även våra skoldatorer idag vilket är så nice. Så just nu håller jag på att föra över alla mina bilder från den andra datorn  till skoldatorn eftersom jag kommer använda skoldatorn istället då den andra håller på att gå sönder. Med tanke på att jag har så pass många bilder så tar det 500 år haha. Datorerna vi har fått verkar i alla fall väldigt bra och dom väger betydligt mindre än dom vi hade på högstadiet vilket är jätteskönt haha. Kram!
Bild från sommarstugan när vi åkte ut med båten. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback