Ögonläkaren

Hej på er! Ledsen att jag inte bloggade igår men jag hade annat att göra. Vi slutade 10.40 igår vilket var superskönt. Direkt efter skolan åkte jag till sjukhuset på en ögonkontroll. För er som inte vet så har jag haft problem med att jag skelade jättemycket med mitt ena öga när jag var mindre. Jag opererades två gånger och det blev bra sen. Dock har jag på senare tid börjat skela med mitt högeröga igen så jag var och kollade det. Vi kom fram till att jag ser lite sämre med det ögat men det var inte så mycket så det blir ingen operation ännu. Men jag ska tillbaka efter sommaren igen och då får vi se. 
 
Efter det träffade jag Annie och Lois. Vi gick först lite på stan och sen hem till deras mamma och fikade. Sen spelade vi kort, pluggade, kollade på Friends och lagade mat. Sen gjorde vi hallonpaj med vaniljvisp till efterrätt vilket var supergott! Jag kom hem lite innan tio och då duschade jag och sen kollade jag på lite serier innan jag somnade. Just nu sitter jag och äter muffins som jag och Max precis bakade, och sen får vi ser vad jag hittar på. Kram!
Bjuder på två mobilbilder, den första är från igårkväll och den andra från idag i skolan. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback