Härlig tisdag

God kväll på er! Skoldagen idag var bra, jag hade kul typ hela tiden haha. På lunchen spelade jag och mina kompisar lite kort. Det slutade med att jag och Alexander satt och retade varandra hela tiden och han tog min mobil. Ingen, jag menar ingen, rör min mobil haha. Dessutom är han så jäkla lång så han behövde bara sträcka upp mobilen lite för att jag inte skulle nå den haha. Nejmen det var kul. På spanskan satt jag bredvid en kille jag inte snackat innan med. Han hette William och var skitroligt haha. 
 
Efter skolan följde jag och Julia med Lois hem. Vi har bakat bular, som fortfarande inte är klara på grund av att vi är långsamma hehe, kollat HIMYM, ätit kvällsmat och varit ute och gått. Julia har åkte hem nu så jag och Lois håller på att göra klart bullarna, som jäser just nu. Efter det ska jag hem och öva lite inför en engelskaredovisning imorgon, sen ska jag hinna duscha också. Jaja, vi hörs mer imorgon!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback