Rolig gårdag

God morgon! Ledsen för utebliven uppdatering igår, men jag hade annat för mig. På morgonen så fotade jag alla mina inköp från resan, så det kommer upp senare idag. Efter det cyklade jag hem till Annie och Lois. Det var superkul att träffa dom igen, har saknat dom så mycket! ♥ Vi var först på stan en stund och sen ägnade vi typ det mesta av resten av tiden till att laga en trerätters middag eftersom de skulle fira lite minijul. Så vi gjorde minihamburgare till förrätt, fläskfilé med hasselbackpotatis till varmrätt och chokladfondue till efterrätt. Det blev faktiskt jättegott! 
 
Sen åt vi allting till middag som jag också var med på vilket var jätteroligt. Sen spelade vi ett nytt spel de hade fått. Det hette Ryktet går och var väldigt roligt! Vid elva ungefär så cyklade jag hem igen. Då kollade jag på en del av Håkan på Ullevi med Max, mamma och Sofie (mammas jobbarkompis). Jag gick och la mig lite innan två på natten och då var jag såå trött. Är fortfarande lite jetlaggad sen resan. Jaja, kram på er!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback