Heldag på stranden

Idag har det varit såå varmt och soligt här! De andra dagarna har varit mer molniga men idag har det varit sol typ hela dagen vilket är himla skönt. På morgonen var jag och mamma en stund på stranden och sen surfade vi. Det går bättre och bättre och är faktiskt väldigt roligt. Efter det gick vi till stranden igen och var där resten av dagen, så härligt! På kvällen åt vi på en restaurang som jag glömt namnet på, men jag år risotto med räkor och det var gott. Imorgon är det min födelsedag, wheyy haha. Så det ska bli jättekul, det är ju alltid roligt att fylla år haha. 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Amanda Jönsson

Så fina bilder, ser riktigt härligt ut!

2015-08-04 @ 17:49:01
URL: http://nouw.com/ammiesvardag

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback