Lugn sista vecka

Idag började den sista skolveckan för denna terminen. Dennaveckan är ju väldigt lugn så det är skönt. Idag och imorgon har vi vanliga lektioner, dock är det enda vi gör typ att kolla på film+betygsamtal så man kanske inte kan räkna det som vanliga lektioner men jaja. På onsdag ska klassen till Evedal, vet inte exakt vad vi ska göra men lite aktiviteter och så tror jag. På tprsdag är vi lediga och på fredag är det skolavslutning. Det är så nära nu, gud vad jag längtar. I alla fall, idag när jag kom henm från skolan åt jag lite mellis och sen städade jag samt packade upp från Stockholm. Om jag orkar ska jag fota det jag köpte också, annars gör jag det imorgon. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback