Kalles rockkonsert

Hej allihopa! Idag efter första lektionen hade vi en håltimme som jag och mina kompisar ägnade åt att plugga, fett duktiga haha. Nejmen vi har ju som ni vet engelskaprov imorgon, biologiprov på fredag och nu har vi fått en historialäxa till fredag också. Så påsklovet nästa vecka kan inte komma mer lägligt haha. 
 
Efter skolan så åt jag mellis och sen kollade jag GG och HIMYM. Sen åt jag och mina familj kvällsmat och efter det cyklade vi till Pilbäckskolan (min och mina bröders låg- och mellanstadieskola) för Kalle hade rockkonsert. Det var ganska kul att se faktiskt, jag minns hur mycket jag älskade rockkonserterna trot att alla sög haha. Puss!
Två bilder från idag, den första visar ungefär vad jag känner för skolan just nu haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback