Rolig tisdag

God kväll på er! Idag hade vi Beep-test i skolan på idrotten. Det var skitjobbigt men det gick ändå bättre än förväntat då jag i princip aldrig tränar ett skit. Efter det hade vi lite håltimme så jag och mina kompisar gick till Coop och köpte glass. Annie och Lois var tillbaka i skolan idag förresten. På spanskan fick vi tillbaka våra prov vi gjorde förra veckan och jag är faktiskt jättenöjd med mitt resultat! På matten fick jag även världens skrattanfall vilket slutade i rinnande mascara och dålig koncetration typ resten av lektionen haha.
 
Efter skolan följde jag och Ida med Annie och Lois hem. Vi åt en tårta som Lois hade bakat i helgen. Jag kommer inte ihåg vad det var i den men den var väldigt god. Sen garvade vi lite åt hur odiskret jag är när jag ska försöka dölja saker jag gör, snackade lite och sen åkte jag och Ida hem. Så detta har varit en väldigt rolig dag!
Två mobilbilder från idag, och ja jag suger på att skära tårta haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback