Vårens första dag

God kväll på er! Igår vid sextiden åkte jag och mina familj hem till framiljen Ingemarsson på middag. Vi åt någon form av kycklinggryta med ris som var väldigt god. Sen åt vi fruktsallad med glass till efterrätt. Efter det tittade vi på gamla videos från reseor våra familjer gjort tillsammans när vi var små, samt några videos från våra årliga julfester haha. Vi hittade bland annat videos från när vi var i Frankrike år 2002 vilket var jättekul att se haha. Sen kollade vi på en film som hette Love Roise, den var helt okej, ganska förutsägbar men annars var den bra. 
 
Idag vid tolv cyklade jag hem till Annie och Lois och sen gick vi till Grand. Det är riktigt vårväder ute idag! Jag kunde ha både vårjacka och converse för första gången i år så det äger! På Grand hittade jag faktiskt några saker, men jag visar dom imorgon eller något sont, orkar inte fota det nu haha. Sen fikade vi även på I Love Food som har supergott fika! Så detta har varit en väldigt lyckad helg! 
Bjussar på tre mobilbilder, de två första är från igårkväll och den sista från Grand. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback